Jsme rádi, že jsme mohli pomoci některým skvělým projektům našich klientů.
Při pořádání tiskových konferencí se vždy snažíme, aby si z ní její účastníci odnesli i příjemný a nevšední zážitek.
Při příležitosti představení 9. generace zimní pneumatiky Goodyear UltraGrip proběhla tisková konference v zimní zahradě restaurace Bobovka s možností projet se na bobové dráze. Stejně jako boby se i v těch neostřejší zatáčkách drží ve své dráze, přilnou i zimní pneumatiky Goodyear k vozovce. I přes mírnou nepřízeň počasí téměř všichni účastníci využili možnost projet se na bobové dráze.
Cílem akce bylo zvýšení povědomí veřejnosti o dlouhodobém partnerství společnosti ŠKODA AUTO a Českého olympijského týmu. K příležitosti odpočítávání jednoho roku do začátku XXII. zimních olympijských her v Soči 2014 jsme uspořádali akci pro veřejnost v Praze na náměstí Republiky.
Kde jinde představit výrobky nejvyšší kvality společnosti Federal-Mogul Motorparts než na nejvyšším místě v Praze...
Při příležitosti uvedení ekologických brzdových destiček Ferodo® Eco-Friction® s nízkým nebo až nulovým obsahem mědi na český a slovenský trh a představení modernizované bezplatné on-line verze virtuální školy pro mechaniky F-M Campus jsme uspořádali tiskovou konferenci v Observatoři žižkovské televizní věže. Na tiskové konferenci se hovořilo o obou dvou novinkách, dalších plánech a aktivitách předního světového dodavatele pro automobilový průmysl.
Každý rok v září pořádáme společně s oborovým magazínem Tyres&Equipment soutěž o nejzručnějšího mechanika pneuservisu v České republice - TyresMAN. Každoročně se soutěže zúčastní okolo 40 zástupců pneuservisů a firem s touto oblastí podnikání blízko spjatých. Mechanici soutěží v disciplíně spočívající v demontáži a opětovné montáži pneumatiky na hliníkový ráfek. Soutěží se na čas a vyhrává ten soutěžící, který úkol splní za nejkratší dobu a splní všechna kritéria správného postupu výměny pneumatiky. Soutěží se o titul TyresMAN a atraktivní ceny.
Schill Dental Clinic je renomovaná dentální klinika v Praze 2, se kterou již několik let spolupracujeme. Podílíme se na tvorbě veškerých textových materiálů, vizuálů a prezentaci kliniky v médiích. Jednou z těchto prezentací byla například série článků do časopisu Rodiče ve spolupráci s redakcí týkající se péče o zuby budoucích maminek, péče o dětské zoubky, strachu dětí ze zubaře, kazivosti dětských zoubků a důležitosti správné ústní hygieny už od prvních zoubků.
V roce 2018 jsme zahájili spolupráci se značkou Preventan, českými doplňky stravy na podporu imunitního systému. Při příležitosti oslav jeho 20. výročí na trhu jsme uspořádali tiskovou konferenci, kterou jsme pojali jako setkání u zdravé snídaně. Atmosféru zdravého startu do svěžího dne dotvořily nápaditě pojaté prostory pražského Opera. Kromě MUDr. Lukáše Jirky, ředitele Neuraxpharm Bohemia, který povyprávěl o začátcích doplňků stravy na českém trhu, se akce zúčastnila také farmaceutka Mgr. Barbora Grymová, která vysvětlila, jak funguje imunitní systém a jak o imunitu správně pečovat. Celým setkáním nás provedla Lucie Křížková, která zajistila příjemnou náladu během celého dopoledne.
V roce 2006 společnost Segafredo Zanetti založila v Praze Letňanech svou školu kávy Segafredo. Cílem školy kávy je ukázat baristům, majitelům gastronomických provozoven, studentům gastronomických škol a široké veřejnosti, jak správně připravovat espresso a jiné kávové speciality. Temper Communication v rámci realizace PR strategie buduje dobré vztahy s novináři i se zákazníky a zajišťuje publicitu produktů i samotné značky. Proto jsme uspořádali setkání s novináři a redaktory gastronomických i lifestyle medií v místě školy kávy Segafredo. Ti se během setkání dozvěděli řadu zajímavostí o kávě a taktéž si vyzkoušeli přípravu pravých kávových specialit, jako je například espresso či cappuccino, techniku pěnění mléka i LatteArt - malování mléčnou pěnou.
Tiskovou konferencí společnosti Liptov, kde byl představen pološtiepok na gril a tradiční slovenský výrobek – bryndza, jsme pomyslně zahájili grilovací sezónu roku 2016. Hosté mohli mimo těchto dvou sýrů ochutnat i ostatní produkty z portfolia společnosti Liptov. Grilování měl pod taktovkou známý slovenský šéfkuchař Martin Korbelič, který připravil lahodné sýrové recepty.
e společností Goodyear Dunlop Tires Czech jsme v roce 2008 zahájili projekt Goodyear Bezpečná školka, jehož cílem je přispět k bezpečnému pohybu nejmladších a nejzranitelnějších účastníků silničního provozu.V rámci tohoto projektu jsme připravili dopravně-bezpečnostní akci “Vidět a být viděn” ve vybraných městech v České republice. Součástí programu bylo dopolední divadelní představení Kašpárkova dopravní výchova, v rámci odpoledne jsme veřejnost a především děti na třech stanovištích seznámili s praktickými ukázkami používání reflexních prvků, předvedli jsme, jak bezpečně jezdit na kole a proč je důležité se poutat v autě. Vrcholem odpoledne byla biketrialová show, na které vystupoval Martin Šimůnek, trojnásobný světový šampion v biketrialu a Jan Sladký, vítěz českého poháru v trialu. Roadshow proběhla v několika českých městech: Náchod, Třebíč, Ostrov u Karlových Varů, Děčín, Liberec a Praha.
Jsme dlouholetým partnerem sdružení H-Triatlon, které pořádá sportovní a kulturní akce v hlavním městě Praze a dalších městech České republiky. Všechny akce jsou určeny pro sportovce, sportovní nadšence a v neposlední řadě i pro děti. Část výtěžku ze startovného vždy putuje na dobročinné účely, jako je například finanční podpora sportovních aktivit pro děti z dětských domovů či podpora handikepovaných sportovců. Hlavní náplní naší spolupráce je aktivní propagování závodů prostřednictvím mediální komunikace.
Od roku 2015 se společností OKNA.EU připravujeme každý rok fotosoutěž o produkty za více než 100 000 Kč. Slavnostní vyhlášení probíhá na veletrhu FOR ARCH v Letňanech. V odborné porotě zasedá zástupce společnosti OKNA.EU, veřejně známá osobnost (v minulosti to byl například badmintonista Petr Koukal) a architekt. Odborná porota vybírá fotografie do druhého kola, kde o vítězi rozhodne hlasování veřejnosti. Vítězem se stává fotografie, která získá nejvíce hlasů. Správně připravená, realizovaná a zejména propagovaná soutěž je atraktivní a účinný způsob jak přilákat nové klienty, propagovat nový produkt, získat e-maily do databáze či fanoušky na sociálních sítích.